سامانه دیده بان ارتباط مستقیم و بی واسطه با مدیران بهزیستی

سازمان بهزیستی یکی از دستگاههای اجرایی است که بیشترین سطح مراجعه و تعامل با جامعه هدف را دارا می باشد که در این خصوص به صورت مستمر سعی در استفاده از بهترین شیوه های ارتباطی جهت برطرف نمودن مسائل و مشکلات مددجویان و توانخواهان را دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین فرزاد ربیعی مسئول دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی استان اظهار کرد : یکی از این راههای ارتباطی، راه اندازی سامانه دیده بان است که جامعه هدف با شماره گیری ۱۴۸۲ و ثبت شکایات خود در اسرع وقت می تواند به پاسخی طبق مقررات دست یابد.

ربیعی با اشاره به راه اندازی این سامانه عنوان نمود: افراد می توانند هرگونه شکایت از مراکز دولتی و غیردولتی تحت نظارت سازمان بهزیستی استان قزوین را در این سامانه ثبت نمایند تا مورد بررسی و پاسخگوئی قرار گیرد.

این سامانه از ساعت۸ صبح لغایت ۲۰شب آماده پاسخگوئی به شکایات جامعه هدف سازمان می باشد.

کد خبر 24465

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد